Nëntë mënyra për të ngritur presionin e gjakut

Ndërsa presioni i ulët i gjakut mund të duket si një gjë e mirë për të pasur, presioni i gjakut i një personi mund të jetë rastësisht shumë i ulët dhe të shkaktojë probleme.

Në disa situata, zgjidhjet natyrore mund të ngrenë presionin e ulët të gjakut dhe të lehtësojnë disa nga simptomat që e shoqërojnë atë. Në raste të tjera, ndërhyrja në formën e ilaçeve dhe terapive mund të jetë e nevojshme për të ngritur presionin e gjakut në një nivel të shëndetshëm.

isfarë është presioni i ulët i gjakut?

Presioni i gjakut mund të matet duke përdorur milimetra të merkurit (mmHg).

Presioni i ulët i gjakut ose hipotensioni përcaktohet rregullisht si çdo lexim më i ulët se 90 mmHg mbi 60 mmHg. Sidoqoftë, shumica e mjekëve do të përshkruajnë vetëm presionin e ulët të gjakut si problem nëse një person ka simptomat e presionit të ulët të gjakut.

Gjaku i ulët nuk është shqetësues nëse nuk ka simptoma të pranishme. Sidoqoftë, kur presioni i ulët i gjakut shkakton simptoma mund të jetë një shenjë që jo gjaku i mjaftueshëm po arrin në organe.

Nëse kjo ndodh për një kohë të gjatë, mund të shkaktojë pasoja serioze, duke përfshirë:

• Shock
  • Sulmi në zemër
  • Veshkat Dështimi

mjetet juridike natyrore

Shumica e njerëzve me presion të ulët të gjakut nuk kanë nevojë për ilaçe ose ndërhyrje të tjera mjekësore për të ngritur presionin e gjakut. Ka shumë mënyra natyrale dhe ndryshime në stilin e jetës për të ngritur presionin e ulët të gjakut, përfshirë ndryshimet e mëposhtme të stilit të jetës.

1. Hani më shumë kripë

Në kundërshtim me këshillat popullore, dietat me pakicë të ulët nuk janë të mira për të gjithë me probleme të presionit të gjakut.

Njerëzit me presion të ulët të gjakut duhet të konsiderojnë rritjen e marrjes së natriumit në mënyrë të moderuar për të ndihmuar në rritjen e presionit të gjakut.

2. Shmangni pijet alkoolike

Alkooli mund të ulë presionin e gjakut më tej, kështu që njerëzit me presion të ulët të gjakut duhet të shmangin pirjen e sasive të tepërta të alkoolit.

3. Diskutoni medikamente me një mjek

Presioni i ulët i gjakut mund të jetë një efekt anësor i një sërë ilaçesh.

Nëse simptomat e presionit të ulët të gjakut fillojnë pas fillimit të një ilaçi, një person duhet të diskutojë simptomat me mjekun e tyre. > Për njerëzit me presion të lartë të gjakut, ky mund të jetë një problem.

Për njerëzit me simptoma të presionit të ulët të gjakut, këmbët e kryqëzuara mund të ndihmojnë në rritjen e presionit të gjakut me përpjekje minimale. > Mund të ndihmojë gjithashtu në shmangien e dehidrimit. >

Kjo është për shkak se vaktet më të vogla ndihmojnë në parandalimin e një rënie të presionit të gjakut të lidhur me ngrënien e vakteve më të mëdha dhe më të rënda.

7. Vishni çorape të kompresimit

çorapët e kompresimit ndihmojnë në uljen e sasisë së gjakut që kapet në këmbët e poshtme dhe këmbët, kështu që zhvendosja e tij diku tjetër.

çorapet e kompresimit përdoren gjithashtu për të ndihmuar në lehtësimin e presionit dhe dhimbjes që lidhet me venat me variçe. >

Në këto raste, zemra nuk ka pompuar mjaft gjak përmes trupit mjaft shpejt për të dhënë llogari për ndryshimin e papritur të pozicionit ose lartësisë.

9. Jini të vetëdijshëm për simptomat

Presioni i ulët i gjakut konsiderohet vetëm një problem vetëm nëse ekzistojnë simptoma. Nëse nuk ka simptoma të pranishme, presioni i ulët i gjakut duhet të merret si një shenjë e shëndetit të mirë.

isshtë e rëndësishme që një person të dijë simptomat dhe çfarë të kujdeset nëse presioni i ulët i gjakut fillon të shkaktojë probleme.

Shkaqet

Ekzistojnë një numër i shkaqeve të mundshme të presionit të ulët të gjakut. Në disa raste, gjendja themelore do të duhet të trajtohet për të korrigjuar presionin e ulët të gjakut.

Disa nga shkaqet më të zakonshme përfshijnë:

• Mangësi ushqyese
  • Pushimi i zgjatur i shtratit
  • Shtatzënia
  • Ilaçet
  • Infeksione të rënda
  • Reaksionet alergjike
  • bien në vëllimin e gjakut
  • uesështjet e zemrës

Sidoqoftë, presioni i ulët i gjakut mund të jetë gjithashtu një tregues i shëndetit të mirë nëse një person nuk po përjeton ndonjë simptomë.

Disa njerëz me presion të ulët të gjakut nuk kanë simptoma. Në këta njerëz, presioni i ulët i gjakut në përgjithësi nuk është i rrezikshëm ose shqetësues.

Sidoqoftë, edhe duke treguar një ose dy simptoma mund të sinjalizojë një problem. Presioni i ulët i gjakut mund të shkaktojë sa vijon:

• marramendje
  • Fainting
  • Pamundësia për të përqendruar
  • Vizion të paqartë ose të shtrembëruar
  • nauze

Disa njerëz mund të kenë simptoma të presionit të ulët të gjakut vetëm kur qëndrojnë në këmbë. Kjo njihet si hipotension ortostatik. Zakonisht, kjo nuk është e rrezikshme, përveç nëse ndryshimet e pozicionit bëjnë që presioni i gjakut të një personi të bjerë me shpejtësi, gjë që mund të çojë në zbehje.

Në raste më ekstreme, presioni i ulët i gjakut mund të çojë në shok. Shoku është një urgjencë serioze mjekësore e shkaktuar nga ulja e rrjedhës së gjakut në të gjithë trupin. Mund të dëmtojë organet në një nivel qelizor.

Simptomat e shokut përfshijnë sa vijon:

• Frymë e shpejtë ose e cekët
  • Rrahjet e shpejta të zemrës
  • Pulsi i dobët

Një person që përjeton simptoma të shokut ka nevojë për kujdes urgjent mjekësor.

Kur të shihni një mjek

Mjekët zakonisht pajtohen që presioni i ulët i gjakut është vetëm një çështje nëse ekzistojnë simptoma.

Një person me presion të ulët të gjakut duhet të jetë i vetëdijshëm për simptomat e mundshme dhe cilat ilaçe mund të shkaktojnë një rënie të mëtejshme të presionit të tyre të gjakut kur fillojnë t’i marrin ato.

Përjetimi i ndonjë prej simptomave të presionit të ulët të gjakut gjithashtu mund të tregojë një gjendje themelore që mund të ketë nevojë të adresohet.

Kushdo që përjeton shenja dhe simptoma të shokut duhet të kërkojë kujdes të menjëhershëm mjekësor, pasi tronditja është një urgjencë mjekësore e rrezikshme për jetën.

Këshilla të tjera

Njerëzit të cilët nuk përgjigjen mirë ndaj zgjidhjeve natyrore mund të dëshirojnë të pyesin mjekun e tyre për ilaçet që ndihmojnë në rritjen e niveleve të presionit të gjakut.

Një person gjithashtu mund të dëshirojë të marrë parasysh:

• Mos ngritja e objekteve të rënda
  • Nuk qëndron në një vend për një kohë të gjatë
  • Rritja e kokës së shtratit të tyre
  • Shmangia e ekspozimit të zgjatur ndaj ujit të nxehtë
  • Pirja e më shumë lëngjeve kur ushtroni ose në ditët e nxehta

Outlook

Për dallim nga presioni i lartë i gjakut, i cili shoqërohet me shumë probleme të mundshme shëndetësore, presioni i ulët i gjakut shpesh konsiderohet një shënues i shëndetit të mirë.

Një person duhet të jetë i vetëdijshëm për shenjat dhe simptomat e presionit të ulët të gjakut dhe të bisedojë me një mjek nëse presioni i ulët i gjakut po shkakton probleme për ta.

Lexoni këtë artikull në Spanjisht.

• Gjaku/hematologjia
  • Kardiovaskulare/Kardiologjia

Lajmet mjekësore sot kanë udhëzime të rrepta ndihmuese dhe tërheq vetëm nga studimet e shqyrtuara nga kolegët, institucionet e kërkimit akademik , dhe revista dhe shoqata mjekësore. Ne shmangim germixil farmaci përdorimin e referencave terciare. Ne i lidhim burimet parësore – përfshirë studimet, referencat shkencore dhe statistikat – brenda secilit artikull dhe gjithashtu i rendisim ato në seksionin e burimeve në fund të artikujve tanë. Ju mund të mësoni më shumë rreth asaj se si ne sigurojmë që përmbajtja jonë është e saktë dhe aktuale duke lexuar politikën tonë editoriale

.